The Four Points Conference Center, Izsáki út 6, Kecskemét, hungary, 6000
Kecskemét
Alkategóriák (6)
Fedezze fel tanfolyamainkat
Customer Care in the Age of AI
14 ÓrákMicrosoft Dynamics 365 Sales
14 ÓrákPardot for Marketing Analysts
14 ÓrákMonday.com
7 ÓrákOpenText Exstream v16
28 ÓrákSalesforce with HTML5 and CSS3
14 ÓrákHubSpot PLC
7 ÓrákOdoo for Accounting
14 ÓrákPeoplesoft Admin Fundamentals
21 ÓrákSalesforce Marketing Cloud
21 ÓrákMicrosoft Dynamics 365
14 ÓrákHubSpot CRM
7 ÓrákOdoo for Developers
21 ÓrákOdoo for System Administrators
14 ÓrákOdoo for Managers
7 ÓrákSalesforce Development
14 ÓrákSalesforce for End Users
7 ÓrákSalesforce Lightning
14 ÓrákVeeva Commercial Cloud
14 ÓrákVeeva Vault
14 ÓrákZoho CRM for Administrators
21 ÓrákUtoljára frissítve:
Vélemények (10)
A diákokkal való interakció módja
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurzus - Salesforce for Sales and Administration
Gépi fordítás
Munkalehetőség a mi ütemünkben, sok kérdésre válaszoltunk, kedves tréner
- Chester Beatty
Kurzus - HubSpot CRM
Gépi fordítás
Megtanultam, hogy nem használjuk ki azt a rendszert, amelyen dolgozunk, és élveztem minden körülményt.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Kurzus - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Gépi fordítás
Szerencsére egy az egyben voltam az edzőmmel. Ez nagyon jó volt. Victor az én tempómban dolgozott, világosan elmagyarázta a dolgokat, és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.
Craig - Superior Minerlas
Kurzus - Salesforce for End Users
Gépi fordítás
az a tény, hogy összecsukta igényeinket
mihaela
Kurzus - Odoo for Managers
Gépi fordítás
alkalmazási forgatókönyvek bevezetése
Rachel - ge ren
Kurzus - Salesforce CPQ for Administrators
Gépi fordítás
Trainer knowledge and friendly
Chachchai Tongthavornsuwan - SIAM KUBOTA Corporation Co., Ltd.
Kurzus - Odoo for Developers
Content is breifly and easy to understand.
Chachchai Tongthavornsuwan - SIAM KUBOTA Corporation Co., Ltd.
Kurzus - Odoo for System Administrators
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Kurzus - Salesforce Lightning
It gave me a new perspective on CRM the last time I had training on this was 10 years ago and this was a brilliant opportunity to refresh and see some new skills