Kurzusleírás

Bevezetés a Monday.com-be

  • A Monday.com áttekintése
  • Főbb jellemzők és modulok (WorkManagement, CRM és WorkForms)
  • Hétfő testreszabása különböző működési területekhez (értékesítés, marketing, HR, projektmenedzsment stb.)
  • A hétfői felület megértése: táblák, tételek és oszlopok

Database-ok és munkafolyamatok automatizálása

  • Átállás kézi adatbázisokról automatizált adatbázisokra
    • Építőlapok a különböző részlegek adatainak nyomon követéséhez
    • Oszlopok testreszabása konkrét üzleti igényekhez (értékesítés, projektkövetés, HR)
  • Adatbevitel és frissítések automatizálása
    • Automatizálás használata ismétlődő feladatok kezelésére (pl. e-mailes nyomon követés, feladatkiosztás)
  • Gyakorlati gyakorlat: tábla felállítása az osztályspecifikus nyomon követéshez (pl. projektmenedzsment, értékesítési folyamat)

A WhatsApp integrálása külső API-n keresztül

  • Bevezetés a WhatsApp külső API-jaiba
    • A WhatsApp API-integrációs képességek áttekintése különféle üzleti funkciókhoz
  • A WhatsApp összekapcsolása a hétfővel
    • Valós idejű kommunikáció fenntartása ügyfelekkel, csapattagokkal vagy érdeklődőkkel
    • A válaszok és nyomon követések automatizálása triggerek segítségével
  • Gyakorlati gyakorlat: WhatsApp API munkafolyamat beállítása ügyfél- vagy belső csapatkommunikációhoz

Ügyfél vagy projekt állapotok kezelése

  • Egyéni állapotok meghatározása különböző területekhez (pl. értékesítés, HR, marketing, projektek)
    • Egyéni állapotoszlopok létrehozása munkafolyamatokhoz (pl. lead állapota, projekt előrehaladása, feladat befejezése)
  • Állapotfrissítések automatizálása
    • Riasztások és értesítések beállítása állapotváltozások alapján
  • Gyakorlati gyakorlat: állapotfrissítési folyamat megvalósítása az ügyfélkapcsolatok vagy a projekt előrehaladásának kezelésére

A teljes hétfői csomag felhasználása

  • MunkaManagement osztályokon átnyúló csapatok számára
    • Feladatok és idővonalak hozzárendelése, az előrehaladás nyomon követése a részlegek között
    • Automatizálás létrehozása a határidő emlékeztetőkhöz és a feladatok frissítéséhez
  • CRM: leadek és kapcsolatok kezelése
    • A potenciális ügyfelek/ügyfelek információinak és interakciós előzményeinek rendszerezése bármely üzleti területen
    • Automatizálás létrehozása az ügyfelek támogatásához, az értékesítés nyomon követéséhez vagy a szolgáltatás frissítéséhez
  • WorkForms: az adatgyűjtés automatizálása
    • Egyedi űrlapok készítése belső vagy ügyféladatok gyűjtéséhez
    • Űrlapok integrálása munkafolyamatokkal az adatbázisok automatikus frissítéséhez
  • Gyakorlati gyakorlat: a WorkForms segítségével adatgyűjtési űrlapot hozzon létre, és kapcsolja össze egy osztályspecifikus munkafolyamattal

A többterületes automatizálás legjobb gyakorlatai

  • Munkafolyamatok optimalizálása Monday.com különféle üzleti funkciókhoz
    • Értékesítés, marketing, HR, projektmenedzsment és egyebek
  • Tippek a hatékony automatizáláshoz és integrációhoz
  • Gyakori kihívások és hibaelhárítás
  • Kérdések és válaszok munkamenet

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Web alapú alkalmazások használatának ismerete
  • Alapvető számítógépes ismeretek

Közönség

  • Menedzserek
  • Csapatvezetők
  • CRM rendszergazdák
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák