Kurzusleírás
Bevezetés a Monday.com-be
- A Monday.com áttekintése
- Főbb jellemzők és modulok (WorkManagement, CRM és WorkForms)
- Hétfő testreszabása különböző működési területekhez (értékesítés, marketing, HR, projektmenedzsment stb.)
- A hétfői felület megértése: táblák, tételek és oszlopok
Database-ok és munkafolyamatok automatizálása
- Átállás kézi adatbázisokról automatizált adatbázisokra
- Építőlapok a különböző részlegek adatainak nyomon követéséhez
- Oszlopok testreszabása konkrét üzleti igényekhez (értékesítés, projektkövetés, HR)
- Adatbevitel és frissítések automatizálása
- Automatizálás használata ismétlődő feladatok kezelésére (pl. e-mailes nyomon követés, feladatkiosztás)
- Gyakorlati gyakorlat: tábla felállítása az osztályspecifikus nyomon követéshez (pl. projektmenedzsment, értékesítési folyamat)
A WhatsApp integrálása külső API-n keresztül
- Bevezetés a WhatsApp külső API-jaiba
- A WhatsApp API-integrációs képességek áttekintése különféle üzleti funkciókhoz
- A WhatsApp összekapcsolása a hétfővel
- Valós idejű kommunikáció fenntartása ügyfelekkel, csapattagokkal vagy érdeklődőkkel
- A válaszok és nyomon követések automatizálása triggerek segítségével
- Gyakorlati gyakorlat: WhatsApp API munkafolyamat beállítása ügyfél- vagy belső csapatkommunikációhoz
Ügyfél vagy projekt állapotok kezelése
- Egyéni állapotok meghatározása különböző területekhez (pl. értékesítés, HR, marketing, projektek)
- Egyéni állapotoszlopok létrehozása munkafolyamatokhoz (pl. lead állapota, projekt előrehaladása, feladat befejezése)
- Állapotfrissítések automatizálása
- Riasztások és értesítések beállítása állapotváltozások alapján
- Gyakorlati gyakorlat: állapotfrissítési folyamat megvalósítása az ügyfélkapcsolatok vagy a projekt előrehaladásának kezelésére
A teljes hétfői csomag felhasználása
- MunkaManagement osztályokon átnyúló csapatok számára
- Feladatok és idővonalak hozzárendelése, az előrehaladás nyomon követése a részlegek között
- Automatizálás létrehozása a határidő emlékeztetőkhöz és a feladatok frissítéséhez
- CRM: leadek és kapcsolatok kezelése
- A potenciális ügyfelek/ügyfelek információinak és interakciós előzményeinek rendszerezése bármely üzleti területen
- Automatizálás létrehozása az ügyfelek támogatásához, az értékesítés nyomon követéséhez vagy a szolgáltatás frissítéséhez
- WorkForms: az adatgyűjtés automatizálása
- Egyedi űrlapok készítése belső vagy ügyféladatok gyűjtéséhez
- Űrlapok integrálása munkafolyamatokkal az adatbázisok automatikus frissítéséhez
- Gyakorlati gyakorlat: a WorkForms segítségével adatgyűjtési űrlapot hozzon létre, és kapcsolja össze egy osztályspecifikus munkafolyamattal
A többterületes automatizálás legjobb gyakorlatai
- Munkafolyamatok optimalizálása Monday.com különféle üzleti funkciókhoz
- Értékesítés, marketing, HR, projektmenedzsment és egyebek
- Tippek a hatékony automatizáláshoz és integrációhoz
- Gyakori kihívások és hibaelhárítás
- Kérdések és válaszok munkamenet
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Web alapú alkalmazások használatának ismerete
- Alapvető számítógépes ismeretek
Közönség
- Menedzserek
- Csapatvezetők
- CRM rendszergazdák
Vélemények (4)
A diákokkal való interakció módja
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Kurzus - Salesforce for Sales and Administration
Gépi fordítás
Szerencsére egy az egyben voltam az edzőmmel. Ez nagyon jó volt. Victor az én tempómban dolgozott, világosan elmagyarázta a dolgokat, és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.
Craig - Superior Minerlas
Kurzus - Salesforce for End Users
Gépi fordítás
alkalmazási forgatókönyvek bevezetése
Rachel - ge ren
Kurzus - Salesforce CPQ for Administrators
Gépi fordítás
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.