Kurzusleírás
- Ügyféltípusok és meglévő ügyfélkapcsolatok
- „A szimpatikus szervezet”
- CRM Toolkit
- A keresztértékesítési lehetőségek azonosítása
- A CRM elérése
- Egyéni cselekvési tervek az eredmények javítására
Vélemények (3)
Joe nagyszerű volt, igazán megnyerő és ismerte a dolgát. Remek előadás, még egyszer köszönöm!
Cerys - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
Gépi fordítás
It was a very informative session and we came away with lots of useful improvement ideas to implement within our business. Joe was engaging and led discussions and activities well - the activities and topics covered were really interesting and we all learned a lot. It was a course that was also applicable to and useful for everyone, as there were a range of people in the room.
Emily Ferris - Urenco
Kurzus - Customer Relationship Management (CRM)
It gave me a new perspective on CRM the last time I had training on this was 10 years ago and this was a brilliant opportunity to refresh and see some new skills