Kurzusleírás

Bevezetés

Az ügyfél az első

  • Előrejelzés: Az ügyfelek igényeinek megértése, mielőtt azok felmerülnének
  • Ügyfélközpontúság: Hosszú távú kapcsolatok és lojalitás építése
  • Magabiztos Communication: Express világosan és magabiztosan fogalmazza meg az ötleteket
  • Piaci ismeretek: Az iparági trendek és a vásárlói elvárások előtt maradás

Kapcsolódás a Társasághoz

  • Networking: Erős belső és külső szakmai kapcsolatok kiépítése
  • Csapatmunka: Hatékony együttműködés az üzleti célok elérése érdekében
  • Hibaelhárítás: A kihívások gyors azonosítása és megoldása
  • Alkalmazkodóképesség: Navigálás a változásokban és rugalmasság megőrzése

Megvalósítom, amit elhatároztam

  • Döntéshozatal: A lehetőségek értékelése és megalapozott döntések meghozatala
  • Fegyelmezett végrehajtás: A fókusz és a következetesség megőrzése
  • Rekurzió: Tanulás a múltbeli tapasztalatokból a jövőbeli cselekvések javítása érdekében
  • Delegálás: Feladatok hatékony kiosztása a jobb termelékenység érdekében

Tulajdonos mentalitás

  • Tárgyalás: win-win megállapodások elérése az üzleti megbeszélések során
  • Innováció: a kreativitás és a folyamatos fejlődés ösztönzése
  • Change Management: Csapatok sikeres vezetése átmeneteken
  • Elkötelezettség a nyereségesség mellett: Az üzleti növekedés és a pénzügyi fenntarthatóság egyensúlyának megteremtése

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A kereskedelmi vezetési feladatok alapvető ismerete
  • Ügyfélkapcsolatokban és üzleti műveletekben szerzett tapasztalat

Közönség

  • Kereskedelmi vezetők
  • Értékesítési és marketing csapatok
  • Ügyfélkapcsolati vezetők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (2)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák