Kurzusleírás
Bevezetés
A Virtual Reality (VR) alapjainak megértése
A virtuális valóság különféle alkalmazásainak felfedezése
Munka a három illúzióval a virtuális valóságban: helyillúzió, valószínűsíthetőség illúziója és megtestesülés illúziója
A virtuális valóság kihívásainak megértése
3D virtuális valóság környezetek fejlesztése
- A 3D Graphics alapjainak megértése
- 3D motorok és fejlesztői környezetek használata
Virtuális valóság grafika fejlesztése
A hang használata a virtuális valóságban és a fejlett 3D hangtechnikák használata az élmény fokozására
A virtuális valóság tartalomkészítés követelményeinek megértése
Munka interakcióval a virtuális valóságban
Mozgás a virtuális valóságban: fizikai navigáció és virtuális navigációs technikák
Interakció a tárgyakkal a virtuális valóságban
- Interakció az elérhető tárgyakkal
- Hipertermészetes kölcsönhatás
- Mágikus kölcsönhatás
- Fizikai kölcsönhatás
Kihívások a virtuális valóság interakciójában
Felhasználói felületek a virtuális valóságban
Munka karakterekkel a virtuális valóságban
Virtuális karakterek testmozgásának animálása és vezérlése a virtuális valóságban
Arckezelés Animation újraalkotása a virtuális valóságban
Felkészülés az első virtuális valóság játékának fejlesztésére
Storyboard kidolgozása az Ön játékkoncepciójához
A virtuális valóság játékának működő prototípusának kifejlesztése
Prototípus tesztelése játékosokkal
A játék megfelelő fejlesztése
- A virtuális valóság interakciójának finomítása
- A virtuális valóság grafika megvalósítása
A játék befejezése
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Alapszintű programozási tapasztalat
Közönség
- Fejlesztők
- Játékfejlesztők
- Programozók
- Hobbisták
Vélemények (1)
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás