Kurzusleírás

Bevezetés az AI-ba és az AR/VR-be oktatási célokra

  • AI által továbbfejlesztett AR/VR az osztályteremben: áttekintés
  • Aktuális trendek és valós alkalmazások
  • Az AI szerepe a személyre szabott tanulásban

AR/VR az interaktív tanuláshoz

  • Magával ragadó tanulási környezetek létrehozása AR/VR segítségével
  • Interaktív órák tervezése AI segítségével
  • A virtuális tanulási tapasztalatok legjobb gyakorlatai

AI a személyre szabott oktatásban

  • AI az egyénre szabott tanulási utakhoz
  • Prediktív elemzés a tanulók fejlődéséhez
  • AI használata a tanár-diák interakció javítására

Virtuális tantermek és Collaboration

  • Virtuális tantermek létrehozása és kezelése
  • Együttműködésen alapuló tanulás mesterséges intelligencia által vezérelt eszközökön keresztül
  • A tanulók elkötelezettségének fokozása az AR/VR segítségével

A STEM oktatás fejlesztése AR/VR segítségével

  • Virtuális laboratóriumok a természettudományos oktatáshoz
  • AI által vezérelt interaktív matematika és technológia leckék
  • AR/VR eszközök a tervezéshez és a tervezéshez

Kihívások és etikai megfontolások

  • Adatvédelmi aggályok az AI-alapú oktatási eszközökkel kapcsolatban
  • Méltányosság és átláthatóság biztosítása az AI-alkalmazásokban
  • Etikai kihívások a hallgatói adatkezelésben

AI and AR/VR in Education jövője

  • Feltörekvő technológiák az oktatásban
  • Az AR/VR lehetőségei a globális oktatásban
  • Az AI szerepe a jövő oktatási innovációiban

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • AI és gépi tanulás alapismeretei
  • Oktatási technológiák terén szerzett tapasztalat
  • AR/VR eszközök és környezetek ismerete

Közönség

  • Oktatási szakemberek
  • Oktatási tervezők
  • EdTech szakemberek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák