Kurzusleírás
Bevezetés
A virtuális valóság áttekintése
- Mi az a VR?
- Magával ragadó élmény
- A VR története
A virtuális környezetek különböző típusainak megértése
- Valódi virtuális valóság
- Augmented Reality (AR)
- Holografikus és térfogati
- Vegyes valóság (MR)
Különböző típusú VR-eszközök felfedezése
- Nyomkövető eszközök
- VR szemüveg
- VR fejre szerelhető kijelzők (HMD-k)
- PC VR – Oculus Rift és HTC Vive
- Mobil VR – Google Cardboard és Samsung Gear
- CAVE VR rendszerek
A virtuális valóság különböző alkalmazásainak felfedezése
- Gyógyszer
- Idegenforgalom
- Szórakozás (videojátékok)
- Oktatás és képzés
Munka a három illúzióval a virtuális valóságban
- Place Illusion
- Valószínűség illúziója
- Illúzió megtestesülése
A virtuális valóság kihívásainak megértése
Különböző platformok felfedezése a VR-fejlesztéshez
3D virtuális valóság környezetek fejlesztése
- A 3D Graphics alapjainak megértése
- 3D motorok és fejlesztői környezetek használata
Virtuális valóság grafika fejlesztése
A hang használata a virtuális valóságban és a fejlett 3D hangtechnikák használata az élmény fokozására
A virtuális valóság tartalomkészítés követelményeinek megértése
Munka interakcióval a virtuális valóságban
Mozgás a virtuális valóságban
- Fizikai navigáció
- Virtuális navigációs technikák
Interakció a tárgyakkal a virtuális valóságban
- Interakció az elérhető tárgyakkal
- Hipertermészetes kölcsönhatás
- Mágikus kölcsönhatás
- Fizikai kölcsönhatás
Kihívások a virtuális valóság interakciójában
Felhasználói felületek a virtuális valóságban
Felkészülés az első virtuális valóság alkalmazásának fejlesztésére
Forgatókönyv kidolgozása az Ön alkalmazási koncepciójához
A virtuális valóság alkalmazásának működő prototípusának fejlesztése
Prototípus tesztelése
A megfelelő alkalmazás kidolgozása
- A virtuális valóság interakciójának finomítása
- A virtuális valóság grafika megvalósítása
Jelentkezésének befejezése
Összegzés és következtetés
Követelmények
- Programozási tapasztalat nem szükséges.
Közönség
- Fejlesztők
- Játékosok
- Programozók
- Hobbisták
Vélemények (1)
gyakorlati példák és valós problémák hibaelhárítása (valódi projektek, játékok stb. készítése során), gondolok itt jó gyakorlatra és arra, hogy hogyan néz ki a valódi projektmunka
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurzus - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Gépi fordítás