Kurzusleírás

Bevezetés

A virtuális valóság áttekintése

  • Mi az a VR?
    • Magával ragadó élmény
  • A VR története

A virtuális környezetek különböző típusainak megértése

  • Valódi virtuális valóság
  • Augmented Reality (AR)
  • Holografikus és térfogati
  • Vegyes valóság (MR)

Különböző típusú VR-eszközök felfedezése

  • Nyomkövető eszközök
  • VR szemüveg
  • VR fejre szerelhető kijelzők (HMD-k)
    • PC VR – Oculus Rift és HTC Vive
    • Mobil VR – Google Cardboard és Samsung Gear
  • CAVE VR rendszerek

A virtuális valóság különböző alkalmazásainak felfedezése

  • Gyógyszer
  • Idegenforgalom
  • Szórakozás (videojátékok)
  • Oktatás és képzés

Munka a három illúzióval a virtuális valóságban

  • Place Illusion
  • Valószínűség illúziója
  • Illúzió megtestesülése

A virtuális valóság kihívásainak megértése

Különböző platformok felfedezése a VR-fejlesztéshez

3D virtuális valóság környezetek fejlesztése

  • A 3D Graphics alapjainak megértése
  • 3D motorok és fejlesztői környezetek használata

Virtuális valóság grafika fejlesztése

A hang használata a virtuális valóságban és a fejlett 3D hangtechnikák használata az élmény fokozására

A virtuális valóság tartalomkészítés követelményeinek megértése

Munka interakcióval a virtuális valóságban

Mozgás a virtuális valóságban

  • Fizikai navigáció
  • Virtuális navigációs technikák

Interakció a tárgyakkal a virtuális valóságban

  • Interakció az elérhető tárgyakkal
  • Hipertermészetes kölcsönhatás
  • Mágikus kölcsönhatás
  • Fizikai kölcsönhatás

Kihívások a virtuális valóság interakciójában

Felhasználói felületek a virtuális valóságban

Felkészülés az első virtuális valóság alkalmazásának fejlesztésére

Forgatókönyv kidolgozása az Ön alkalmazási koncepciójához

A virtuális valóság alkalmazásának működő prototípusának fejlesztése

Prototípus tesztelése

A megfelelő alkalmazás kidolgozása

  • A virtuális valóság interakciójának finomítása
  • A virtuális valóság grafika megvalósítása

Jelentkezésének befejezése

Összegzés és következtetés

Követelmények

  • Programozási tapasztalat nem szükséges.

Közönség

  • Fejlesztők
  • Játékosok
  • Programozók
  • Hobbisták
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (1)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák