Kurzusleírás
1. rész: Beáramlás – új ügyfelek megszerzése
Célunk a direkt marketing, ezért nem a reklámkampányokat nézzük, hanem a marketingkampányok megértését (pl. direkt mail). Ez az alapja szinte minden másnak a tanfolyamon. Megvizsgáljuk a kampány hatékonyságának mérését és javítását, többek között:
- A teszt- és kontrollcsoportok jelentősége. Univerzális kontrollcsoport.
- Technikák: Emelési görbék, AUC
- A beruházások megtérülése. A marketing kiadások optimalizálása.
2. rész: Alap Management: meglévő ügyfelek kezelése
Figyelembe véve az új ügyfelek megszerzésének költségeit sok vállalkozás számára, valószínűleg kevés eszköz van értékesebb a meglévő ügyfélkörénél, bár kevesen gondolnak erre így. A témák a következők:
1. Keresztértékesítés és felülértékesítés: _A megfelelő termék vagy szolgáltatás felajánlása a vevőnek a megfelelő időben._ - Technikák: RFM modellek. Multinomiális regresszió. - b. Élettartamra szóló vásárlások értéke.
2. Ügyfélszegmentálás: _Az ügyfelek típusainak megértése._ - Osztályozási modellek először egyszerű döntési fák, majd - véletlenszerű erdők és egyéb, újabb technikák segítségével.
3. rész: Megtartás: A jó ügyfelek megtartása
Sok iparágban kulcsfontosságú a jövedelmezőség szempontjából annak megértése, mely ügyfelek távoznak valószínűleg, és mit tehet ez ellen, különösen ott, ahol ismétlődő vásárlások vagy előfizetések vannak. Megvizsgáljuk a modellek lemorzsolódására való hajlamot, beleértve - Logisztikai regressziót: glm (csomagstatisztika) és újabb technikákat (különösen a gbm mint általános eszközt) - A modellek hangolását (caret) és az együttes modellek bemutatását.
4. rész: Kiáramlás: Annak megértése, hogy kik és miért távoznak
Az ügyfelek elhagyják Önt – ez az élet ténye. Az a fontos, hogy megértsük, kik és miért távoznak. Az alacsony értékű ügyfelek távoznak, vagy a legjobb ügyfelei? A versenytársakra hagyják, vagy azért, mert már nincs szükségük az Ön termékeire és szolgáltatásaira?
A témák a következők: - Ügyfél élettartam-érték modelljei: A vásárlások értékének és a lemorzsolódási hajlandóságnak, valamint az ügyfél kiszolgálásának és megtartásának költségeinek kombinálása. - A felmérés adatainak elemzése. (Általában hasznos, de a kilépési felmérések kapcsán egy rövid bevezetőt teszünk.)
Követelmények
A hallgatóktól elvárható, hogy kényelmesen használják az R-t, és megértsék az alapvető marketing fogalmakat.
A hallgatóknak hozzá kell férniük az R legújabb verziójához, a telepített további gbm, caret és survey csomagokkal, valamint a függőségeikkel és a javasolt csomagokkal.
Vélemények (5)
Day 1 and Day 2 were really straight forward for me and really enjoyed that experience.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Kurzus - R Fundamentals
I genuinely enjoyed the hands passed exercises.
Yunfa Zhu - Environmental and Climate Change Canada
Kurzus - Foundation R
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Kurzus - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
the matter was well presented and in an orderly manner.
Marylin Houle - Ivanhoe Cambridge
Kurzus - Introduction to R with Time Series Analysis
Michael the trainer is very knowledgeable and skillful about the subject of Big Data and R. He is very flexible and quickly customize the training meeting clients' need. He is also very capable to solve technical and subject matter problems on the go. Fantastic and professional training!.