Kurzusleírás

Az Generative AI bemutatása a kiskereskedelemben

  • A generatív mesterséges intelligencia áttekintése és relevanciája a kiskereskedelemben
  • A generatív mesterséges intelligencia alkalmazásai az ügyfélélmény javításában és a műveletek optimalizálásában
  • A generatív mesterséges intelligencia bevezetésének kihívásai és lehetőségei a kiskereskedelemben

Az ügyfélélmény javításának megértése

  • Személyre szabási technikák generatív AI használatával
  • Interaktív vásárlói élmények létrehozása mesterséges intelligencia által generált tartalommal
  • Az ügyfelek elkötelezettségének javítása generatív AI-vezérelt megoldások révén

Készlet optimalizálása Management

  • Forecasting igény generatív AI modellek használatával
  • Dinamikus árképzési stratégiák mesterséges intelligencia által vezérelt betekintésekkel
  • Készletoptimalizálás generatív mesterséges intelligencia által vezérelt ajánlásokon keresztül

Értékesítés Forecasting és kereslet előrejelzése

  • Előzményadatok és generatív mesterséges intelligencia felhasználása a pontos értékesítési előrejelzések érdekében
  • Trendek és vásárlói preferenciák előrejelzése mesterséges intelligencia által generált betekintések segítségével
  • Termékválaszték és promóciók optimalizálása a kereslet előrejelzése alapján

Az Generative AI megoldások integrálása a kiskereskedelmi műveletekbe

  • Megvalósítási szempontok és legjobb gyakorlatok
  • A generatív AI-eszközök integrálása a meglévő kiskereskedelmi rendszerekkel
  • Generatív mesterséges intelligencia-megoldások tesztelése és értékelése kiskereskedelem számára

Etikai megfontolások a Generative AI for Retailben

  • Méltányosság és átláthatóság biztosítása a mesterséges intelligencia által vezérelt kiskereskedelmi gyakorlatokban
  • Az adatvédelmi aggályok kezelése és az adatvédelem
  • Az előírások és etikai irányelvek betartása

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A kiskereskedelmi műveletek alapvető ismerete
  • AI és gépi tanulási koncepciók ismerete (ajánlott, de nem kötelező)

Közönség

  • Kiskereskedelmi vezetők
  • E-kereskedelmi szakemberek
  • AI szakértők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák