Kurzusleírás

A Generative AI bemutatása a játékban

  • A generatív AI játékban rejlő lehetőségek felfedezése
  • Az AI fejlődése a játékfejlesztésben
  • A játékban használt mesterséges intelligencia kulcsfontosságú eszközei és technológiái

Eljárási tartalom létrehozása

  • A procedurális generálás alapjai a játéktervezésben
  • Változatos és összetett játékkörnyezetek létrehozásának technikái
  • Workshop: Procedurálisan generált táj készítése

AI-vezérelt karakterfejlesztés

  • Az AI karaktertervezés elvei
  • Technikák dinamikus és érzékeny NPC-k létrehozására
  • Praktikus: Programming egy AI által vezérelt játékkarakter

Interaktív és adaptív történetmesélés

  • Az AI szerepe a narratíva fejlődésében
  • Elágazó történetszálak és dinamikus cselekménypontok létrehozása
  • Munkamenet: AI által generált történetírás írása egy játékhoz

Etika és mesterséges intelligencia a játékban

  • Az elfogultság és az igazságosság megértése az AI-alkalmazásokban
  • Etikai megfontolások az AI-vezérelt játéktervezésben
  • Beszélgetés: Az etikus mesterséges intelligencia jövője a játékokban

Capstone projekt: AI-bővített játék létrehozása

  • Projektcélok és tervezési paraméterek
  • AI elemek integrálása a játék mechanikájába
  • Játéktesztelés és a mesterséges intelligencia viselkedésének finomítása

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A játékfejlesztési és tervezési elvek megértése
  • Programozási nyelvben szerzett tapasztalat, lehetőleg Python vagy C#
  • Az AI és a gépi tanulási koncepciók ismerete

Közönség

  • Játékfejlesztők
  • Tervezők
  • Az AI-rajongók, akik érdeklődnek a mesterséges intelligencia és a játék találkozási pontja iránt
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák