Kurzusleírás

Az Entertainment Generative AI bemutatása

  • Az AI térnyerése a kreatív iparágakban
  • Generatív modellek és algoritmusok áttekintése
  • Az AI-művész együttműködésének megértése

AI a zenealkotásban

  • Algoritmikus kompozíció és hangtervezés
  • Eszközök és platformok mesterséges intelligencia által generált zenéhez
  • Az AI szerepének elemzése a zenei produkcióban és előadásban

AI az irodalomban és a forgatókönyvírásban

  • AI által vezérelt történetmesélés és narratív generálás
  • Eszközök az automatizált íráshoz és tartalomkészítéshez
  • Esettanulmányok: AI által írt könyvek és forgatókönyvek

AI a vizuális művészetekben és a tervezésben

  • Generatív modellek vizuális tartalom létrehozásához
  • AI az animációban és a grafikai tervezésben
  • Az AI jövője a filmekben és a vizuális effektusokban

AI videóban Game Development

  • Eljárási generálás és dinamikus tartalomkészítés
  • A játékmenet javítása AI-vezérelt karakterekkel és környezetekkel
  • Az AI hatása a játéktervezésre és a játékosok interakciójára

Etikai és társadalmi megfontolások

  • Az AI által generált tartalom hitelessége és eredetisége
  • Szellemi tulajdonjogok az AI korában
  • Az AI társadalmi hatása a szórakoztatásban

Capstone projekt és jövőbeli irányok

  • A mesterséges intelligencia által generált szórakozás koncepciójának meghatározása és létrehozása
  • Projektek bemutatása, értékelése
  • Az AI fejlődő tája a szórakoztatásban

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás alapvető ismerete
  • Programozási fogalmak ismerete
  • Érdekel a kreatív művészetek és a szórakoztatás

Közönség

  • Művészek
  • Zenészek
  • Játékfejlesztők
  • Szórakoztató ipar szakemberei
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák