Kurzusleírás

Bevezetés a Multi-Agent Systemsbe

  • Többágens rendszerek és alkalmazásaik meghatározása
  • Agentic AI szerepe az autonóm ágens interakciókban
  • Kihívások a többügynökös koordinációban

Agentic AI fejlesztése többügynökes környezetekhez

  • Autonóm AI-ügynökök tervezése
  • Ügynöki kommunikációs és döntéshozatali stratégiák
  • Szimulációs környezetek többügynököt tartalmazó mesterséges intelligencia számára

Reinforcement Learning – Agentic AI

  • Megerősítő tanulás alkalmazása többágens rendszerekre
  • Autonóm ágensek képzése az adaptív viselkedéshez
  • A feltárás és a kiaknázás egyensúlya a döntéshozatalban

Collaboration és Verseny a többügynök-rendszerekben

  • Kooperatív AI ügynök stratégiák
  • Versenyképes és versengő AI interakciók
  • Emergens viselkedések több ügynököt tartalmazó környezetekben

Agentic AI in Robotics és Automatizálás

  • Többügynök koordináció a robotikában
  • Raj intelligencia és decentralizált döntéshozatal
  • Esettanulmányok a robotizált AI-alkalmazásokban

Agentic AI a Game Development-ben

  • AI-vezérelt NPC-k tervezése többügynök-szimulációban
  • Viselkedésmodellezés interaktív AI-ügynökök számára
  • Valós idejű mesterséges intelligencia döntéshozatal dinamikus környezetben

Többügynök AI-rendszerek skálázása

  • Teljesítményoptimalizálás nagyszabású AI interakciókhoz
  • Ügynöki hierarchiák kezelése és szerep alapú döntéshozatal
  • AI-ügynökök integrálása felhő alapú környezetekkel

A többügynökes rendszerek jövője Agentic AI

  • Feltörekvő trendek az autonóm AI-együttműködésben
  • A többügynökös AI-képességek bővítése mély tanulással
  • Etikai és szabályozási szempontok a többügynököt tartalmazó mesterséges intelligencia esetében

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • AI modellek fejlesztésében szerzett tapasztalat
  • A többügynökös rendszer fogalmainak megértése
  • Ismerkedés a megerősítő tanulással és az AI-vezérelt automatizálással

Közönség

  • AI kutatók autonóm ágens-kölcsönhatásokat tanulmányozva
  • Robotics többügynökös koordinációt tervező mérnökök
  • Az AI-vezérelt NPC viselkedést megvalósító játékfejlesztők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák