Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Nyitottság mások felé: 5 generáció a fogyasztói piacon, 4 generáció a munkaerőpiacon
- Nyitottság mások felé – öt generáció a piacon: Z generáció, Y generáció, X generáció, Baby Boomer generáció, Tradicionalisták generációja.
- Melyik generációt képviselem?
- A munkaerőpiacon működő 4 generáció jellemzői: Z, Y, X és Baby Boom
Generációs különbségek a munkavállalók között:
- A munkavállaló fejlődési potenciáljának meghatározása, kezelése az életkorból adódó sajátos igények, életlehetőségek figyelembevételével - kulcskompetenciák
- Különböző korosztályú alkalmazottak motiválására és irányítására szolgáló technikák és készségek.
Korosztályozás – hogyan készültünk a legfiatalabb Y és Z generációkra?
- milyen egy Y és Z generáció alkalmazottja?
- Mi motiválja az Y és Z generáció munkavállalóit?
- Hogyan kommunikáljunk egy Y és Z generációból származó alkalmazottal?
- Hogyan irányíthatunk egy Y és Z generációs alkalmazottat?
X,Y,Z kommunikáció
- Hogyan tervezzünk megfelelő kommunikációt az X, Y, Z generáció számára
- Miért kell módosítanom az üzenetemet?
- Általános kommunikációs eszközök – Visszajelzés
- Hogyan kommunikáljunk generációk motiválására?
- Nyílt kommunikáció – tekintély a kommunikációban
- Üzleti kommunikáció, együttműködés fejlesztése
XYZ menedzsment és motiváció
- Célok kitűzése és feladatok végrehajtása
- Csapatmenedzsment, tevékenységek koordinálása, projektmenedzsment - generációk közötti együttműködés
- Mi motivál minden generációt? – a generáció kulcsa
- Hogyan tervezzünk együttműködést?
- Hogyan egészítsük ki egymást az üzleti életben?
- Hogyan lehet hatékonyan osztani a feladatokat egy csapatban - kompetencia táblázat
- Hogyan építsünk természetes tekintélyt és önbecsülést XYZ-ben?
- Nehéz kezelni a Z generációt, és mi motiválja őket valójában?
- Hamarosan munkaerőhiányban lesz részünk?
- XYZ toborzás – mit érdekel az egyes generációk?
Nehéz XYZ helyzetek – asszertivitás a kommunikációban
- Konfliktuskezelés – generációk közötti nehéz helyzetek
- Hogyan lehet előre jelezni a munkahelyi konfliktusokat?
- A kommunikáció szintjei – a beszélgetőpartner attitűdjei (főnök, alkalmazott, szállító, címzett)
- Hogyan beszéljünk egy alkalmazottal, felettessel stb.?
- Empátia a kommunikációban
- Mit várnak el tőlem a különböző generációk a kommunikációban?
- Hogyan csökkenthető a stressz átlátható kommunikációval?
Követelmények
There are no specific requirements needed to attend this course.
14 Órák
Vélemények (3)
Trainer has extensive Knowledge and would benefit anyone to get training from such qualified People.
DURGA KODALI - Strata Manufacturing
Kurzus - Advanced Product Quality Planning (APQP)
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurzus - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I liked the alistair's knowledge and presentation style.