Kurzusleírás

Bevezetés a történetmesélésbe

  • A munkahelyi történetmesélés meghatározása és jelentősége
  • A történetmesélés mögött meghúzódó tudomány és hatása a kommunikációra
  • Valós példák a történetmesélésre a menedzsmentben

Egy történet kulcsa Element

  • A történet szerkezetének megértése (eleje, közepe és vége)
  • Összekapcsolható karakterek fejlesztése és konfliktusok meghatározása
  • Az érzelmek és a hitelesség használata a közönség bevonására

Mesemondás technikák

  • A történetmesélés típusai (személyes, adatvezérelt, meggyőző)
  • A metaforák, analógiák és narratívák hatékony használata
  • A történetmesélés adaptálása különböző szakmai kontextusokhoz

A történetmesélés alkalmazása a munkahelyen

  • Történetmesélés a vezetéshez és a csapatmunkához
  • Kommunikáció javítása megbeszéléseken és előadásokon
  • A történetmesélés használata konfliktusmegoldásra és motivációra

Gyakorlati mesemondó gyakorlatok

  • Lenyűgöző munkahelyi történetek készítése és bemutatása
  • Különféle történetmesélési forgatókönyvek szerepjátéka
  • Visszajelzés fogadása és a történetmesélési technikák finomítása

Végső értékelés

  • A legfontosabb történetmesélési fogalmak áttekintése
  • Egyéni és csoportos mesebemutatók
  • Írásbeli vizsga a megértés és az alkalmazás értékelésére

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Az alapvető kommunikációs elvek megértése
  • Munkahelyi interakcióban és menedzsmentben szerzett tapasztalat
  • Érdekel a vezetői és elkötelezettségi készségek fejlesztése

Közönség

  • Menedzserek és csapatvezetők
  • HR szakemberek és trénerek
  • Azok az alkalmazottak, akik szeretnék javítani a munkahelyi kommunikációt
 24 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (5)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák