Kurzusleírás

A Generative AI bemutatása itt: Marketing

  • A generatív mesterséges intelligencia áttekintése és a marketing szempontjából
  • Esettanulmányok mesterséges intelligencia által vezérelt marketingkampányokról
  • A generatív mesterséges intelligencia használatának fő előnyei és kihívásai a marketingben

A környezet beállítása

  • Az OpenAI API és az Google Cloud Platform bemutatása
  • Fiókok beállítása és az AI-eszközök elérése
  • Alapkonfigurációk és kezdeti beállítás

MI által generált Marketing tartalom fejlesztése

  • Az ügyfélszemélyek és a célzás megértése
  • Személyre szabott tartalom generálása mesterséges intelligencia modellek segítségével
  • A tartalom testreszabása különböző marketingcsatornákhoz

AI-tartalom integrálása Marketing stratégiákba

  • Az AI által generált tartalom összehangolása a marketingcélokkal
  • AI-tartalom beépítése e-mail kampányokba, közösségi médiába és hirdetésekbe
  • Eszközök és technikák a zökkenőmentes integrációhoz

A kampány teljesítményének elemzése és optimalizálása

  • Mutatók és KPI-k az AI-vezérelt kampányokhoz
  • AI használata teljesítményelemzésre és betekintésre
  • Kampányok optimalizálása mesterséges intelligencia által vezérelt adatok alapján

Etikai megfontolások az AI-ban Marketing

  • Az AI által generált tartalom átláthatóságának és méltányosságának biztosítása
  • Az adatvédelmi aggályok kezelése és az adatvédelem
  • A legjobb gyakorlatok az etikus mesterséges intelligencia marketingben történő használatához

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A marketing fogalmak alapvető ismerete
  • Az AI és a gépi tanulás alapjainak ismerete (ajánlott, de nem kötelező)

Közönség

  • Marketing szakemberek
  • Digitális stratégák
  • Marketing iránt érdeklődő műszaki rajongók
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák