Kurzusleírás

Bevezetés az MI-be Marketing

  • Áttekintés az AI szerepéről a modern marketingstratégiákban
  • Bevezetés DeepSeek modellekbe és marketing képességeikbe
  • Az adatvezérelt marketing és az AI-integráció fontossága

DeepSeek felhasználása az Ügyfélszegmentációhoz

  • Az ügyfelek demográfiai adatainak, viselkedésének és preferenciáinak elemzésére szolgáló technikák
  • DeepSeek modellek használata hatékony közönségszegmensek létrehozására
  • Személyre szabási stratégiák célzott kampányokhoz

Predictive Analytics a Marketing kampányokhoz

  • A prediktív modellezés és annak az ügyfélút előrejelzésére gyakorolt hatásának megértése
  • DeepSeek alkalmazása a lead pontozására és a konverzió előrejelzésére
  • A marketingköltések optimalizálása mesterséges intelligencia által vezérelt betekintések segítségével

A Marketing kampányok optimalizálása a DeepSeek segítségével

  • Kampány létrehozásának és megjelenítésének automatizálása a DeepSeek segítségével
  • A/B tesztelés és folyamatos fejlesztés az AI-val
  • DeepSeek modellek integrálása marketingautomatizálási platformokkal

Az adatelemzés kihasználása a Customer Engagege érdekében

  • DeepSeek szerepe az elkötelezettség kulcsfontosságú tényezőinek azonosításában
  • Ügyfélmegtartási stratégiák javítása valós idejű elemzéssel
  • AI használata személyre szabott élmények nyújtására a csatornákon keresztül

Esettanulmányok és alkalmazások in Marketing

  • Valós példák az AI-t marketingautomatizálásra használó vállalkozásokra
  • A sikeres kampányokhoz DeepSeek modellekkel nyomon követett kulcsfontosságú mutatók és KPI-k
  • Az AI-vezérelt marketing tanulságai és bevált gyakorlatai

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A marketing elveinek alapvető ismerete
  • Az AI által vezérelt alkalmazások és analitikai eszközök ismerete
  • Marketing platformokkal vagy CRM rendszerekkel kapcsolatos tapasztalat

Közönség

  • Digitális marketingesek, akik a mesterséges intelligenciát szeretnék kihasználni a kampányok optimalizálására
  • Marketing stratégák és elemzők, akik javítani kívánják az ügyfélcélzást
  • Business tulajdonosok, akik érdeklődnek a mesterséges intelligencia marketingautomatizálási és betekintési célú felhasználása iránt
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák