Kurzusleírás

Bevezetés a Marketing automatizálásba a Zapier segítségével

  • Mi az a Zapier, és hogyan működik?
  • A triggerek, műveletek és Zapok megértése
  • Az automatizálás előnyei a digitális marketingben

Beállítás Zapier az érdeklődők generálásához

  • Érdeklődések rögzítése webes űrlapokból és közösségi médiából
  • Automatizálja az adatbevitelt a CRM rendszerekbe
  • Utólagos e-mailek és értesítések kiváltása

Zapier integrálása Marketing Eszközökkel

  • Zapier összekapcsolása e-mail marketing platformokkal
  • A közösségi médiában megjelenő bejegyzések és hirdetések automatizálása
  • A potenciális ügyfelek adatainak szinkronizálása több alkalmazás között

Lead Nurturing Kampányok automatizálása

  • Személyre szabott e-mail sorozatok és automatikus válaszadók
  • A potenciális ügyfelek szegmentálása és célzott tartalom küldése
  • A Zapier használata a potenciális ügyfelek elköteleződésének frissítésére és nyomon követésére

Automatizálási munkafolyamatok elemzése és optimalizálása

  • A Zap teljesítményének figyelése és hibaelhárítás
  • Zapier szűrők és többlépcsős Zap használata
  • A marketing automatizálás skálázásának legjobb gyakorlatai

Haladó Zapier stratégiák Marketing csapatokhoz

  • A Zapier integrálása elemző eszközökkel a betekintés érdekében
  • Automatizálja a kampányjelentéseket és a teljesítménykövetést
  • Esettanulmányok: Valós marketingautomatizálási sikertörténetek

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • A digitális marketing fogalmak alapvető ismerete
  • Gyakori marketingeszközök, például e-mail marketing és CRM rendszerek használatában szerzett tapasztalat
  • Az automatizálási fogalmak ismerete előnyös, de nem kötelező

Közönség

  • Digitális marketingesek
  • Értékesítési csapatok
  • Növekedési hackerek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák