Kurzusleírás
1. A Scrum keretrendszer gyakorlatban
1.1 Bevezetés a Scrum keretrendszerekbe
● Empirizmus és Lean gondolkodás.
● A Scrum alapjai
● Értékek és attitűdök a Scrum-ban
1.2 Felelősség a Scrum csapatban - rugalmas munkacsoport szervezése
● Scrum Mester
● Termék tulajdonosa
● Fejlesztők
1.3 Események és folyamatok a Scrum-ban - projekt/folyamat szervezése a Scrum-ban
● Sprint szerkezet
● Sprint tervezés
● Napi Scrum
● Sprint áttekintés
● Sprint retrospektíva
1.4 Artefaktumok és folyamat a Scrum-ban - üzleti érték létrehozása a Scrum-ban - igényekkel, minőséggel való munkavégzés
● Termék visszaigazítása
● Sprint visszaigazítása
● Növekedés
● Termék visszaigazítás finomhangolása
1.5 A Scrum méretezése
2. Fejlesztés és vezetés önálló csapatokban
● Önállóság és csapattársak közötti együttműködés
● Felszerelés - elvek, technikák és eszközök
● Mentoring és tanítás
● Leadership - vezetés
● Collaboration emberekkel és csapatokkal
● A Scrum az organizációban
● Felszerelés és mentoring
3. Agile termékkezelés
● Kibocsátás tervezése
● Termék látvány és célja
● A termék üzleti értéke
● Igények kezelése
● Business stratégia ÉS termékkezelés
● Collaboration az környezettel
4. Termékfejlesztés és szervizelés
● A szervizelés folyamatának kulcsfontosságú elemei
● Technikai kockázatok
● Minőség
● Integráció
● Optimalizálás
5. Agile kultúra az organizációban
● A Agile szervezet és kultúrája
● Portfóliótervezés
● Érték-szervizelés kezelése
6. Képzés a vizsga felkészítésére - Scrum Mester II mintavizsgák
Követelmények
A képzés egy Professional Scrum Master I, Scrum.org tanúsítványt igényel
Vélemények (3)
Paul fantasztikus edző volt. Tetszett a tanítási stílusa és a tanítási tempója
Adeola
Kurzus - Professional Scrum Master II | PSM II (Scrum.org accredited training course)
Gépi fordítás
Dynamics, Craig's way of explaining the topics
Patryk - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Kurzus - Professional Scrum Master II | PSM II (Scrum.org accredited training course)
Great attiude of trainer and real life examples not just dry theory.