Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Önmagunk és mások megértése
- Mi késztet arra, hogy úgy viselkedjünk, ahogyan?
- Hogyan érthetjük meg, hogy ennek a magatartásnak mely részei elfogadhatóak – az üzletben betöltött szerepünk megköveteli – és mely részei nem?
- Visszajelzés: mások hogyan látnak minket és hogyan viszonyulnak hozzánk?
Communication
- Hogyan kommunikálunk másokkal?
- Melyek a különböző kommunikációs médiák előnyei/hátrányai?
- Mit értünk hatékony Communication alatt, és hogyan érjük el?
- Gondolkodási és tanulási stílusaink, és hogyan alkalmazhatók a mindennapi munkánkra
Management v Leadership
- Mi az a Management? Mi az a Leadership?
- Mi a különbség a Management and Leadership között?
- A viselkedés elemzése Leadership
- A különbség elemzése Management Stílusok – és megértse, mikor kell használni őket
- A Communication fontossága – beleértve:
- Verbális Communication
- Ének Communication
- Vizuális Communication
Érzelmi intelligencia
- Érzelmek és következményeik
- Az „EQ” megértésének fontossága (szemben a szabványosabb IQ-val)
- A Goleman érzelmi intelligencia modelljének öt szakasza:
- Öntudatosság
- Saját Management
- Motiváció
- Empátia
- Szociális készségek
Tranzakcióelemzés
- Miért cselekszünk/reagálunk egy bizonyos módon a kollégákkal és az ügyfelekkel szemben?
- Hogyan építhetjük ki a kapcsolatot kollégáinkkal és ügyfeleinkkel?
- Milyen előnyei vannak az „igazi kapcsolatnak” a személyközi kapcsolatainkban?
Sikeres csapat felépítése
- Mi az a csapat?
- A csapatfejlesztés szakaszai
Goal és objektív beállítás
- Goal Beállítás – a vállalat számára
- Célkitűzés – a személyzet számára
- Célok megfogalmazása és összehangolása
- Teljesítmény Management
Érdekelt fél Management
- Az emberek és a szolgáltatás-profit lánc
- Az érintettek kielégítése
- Érintettek elemzése: belső és külső érintettek
Delegáció
- Mi az a delegáció?
- A delegálás szakaszai
Coaching
- Mi az a Coaching?
- A GROW modell használata a hatékony coaching érdekében
Konfliktus kezelése
- Mi okozza a konfliktust?
- A konfliktuskezelés fázisai
- A konfliktus megértése
- A saját/a másik személy helyzetének megértése a konfliktusban
- A konfliktus megoldása
- Kilmann öt konfliktuskezelési módja – és azok alkalmazása:
- Versenyző
- Együttműködés
- Megalkuvó
- Elkerülve
- Alkalmazkodó
- A szakadék áthidalása
21 Órák
Vélemények (1)
Reflecting own my self to learn others