Inkscape Képzés
Ez a kurzus gyakorlati gyakorlattal mutatja be az Inkscape alapjait és alkalmazását.
Kurzusleírás
Bevezetés
- Mi az a Inkscape?
- Inkscape felhasználása
- Inkscape telepítése
Interfész áttekintése
- Menüsor
- Parancssor
- Snap Controls
- Eszköztár
- Párbeszédek
- Alapvető beállítások
Diagramok
- Téglalap
- Kiválasztás és átalakítás
- Kiválasztási lehetőségek
- Átalakítási párbeszédpanel
- Navigálás
- Másolás
- Megtakarítás
- Színminták
- Kitöltés és körvonal párbeszédablak
- Paint Bucket Tool
- A Cseppentő
- Klónozás
- Csatlakozók
- Igazítás és elosztás
- Stroke Options
- Csomópont eszköz
- Szövegeszköz alapjai
- Raszter importálása
- Grafikus kimenet
- Projekt összefoglaló
Ikon létrehozása
- Ellipszis eszköz és opciók
- Csillag eszköz és opciók
- Eltolások
- Spirálok
- Színátmenetek
- Ösvények kombinálása
- Egy ikon előnézete
- .ico fájl mentése és áttekintése
Logók
- Basic Tweak Tool
- Összetörő hatás
- Logo szöveg
- Rétegek
- Élő útvonal effektusok
- Textúra logó szöveg
- Maszkolás: Tükröződések
- Csoportosítás / Mentés / Áttekintés
Reklám/szórólap
- Ceruza eszköz
- Grafikus ecsetek
- A toll eszköz alapjai
- Toll eszköz beállításai
- Kalligráfia eszköz
- Háttér interpolálással
- Vágóvonal
- Szórakozás a bővítményekkel
- Szöveg alapú logó
- Szövegkeretek beállítása
- Szűrők
- Text-on-a-Path
Darabok és részek
A nyílt képzésekhez 5+ résztvevő szükséges.
Inkscape Képzés - Booking
Inkscape Képzés - Enquiry
Vélemények (1)
The trainer really targeted our need to a very specific case study and was able to adapt to the situation (as the solutions to our problematic evolved during the course), beyond the upstream preparation he did.
Anne-Sophie Schwindenhammer
Kurzus - Inkscape
Közelgő kurzusok
Rokon tanfolyam
Autodesk Fusion 360
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) a kezdő és haladó szintű 3D-tervezés és 3D-nyomtatás szerelmeseinek szól, akik szeretnék használni a Fusion 360-at a 3D nyomtatáshoz szükséges modellek tervezésére, szimulálására és előkészítésére.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Telepítse és konfigurálja a Fusion 360-at az optimális teljesítmény érdekében.
- 3D objektumok tervezése, modellezése és szimulációja egységes környezetben.
- Optimalizálja és készítse el a terveket a 3D nyomtatási folyamathoz.
- A Fusion 360 felhőszolgáltatásainak segítségével működjön együtt és ossza meg terveit.
AMD GPU Programming
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik a ROCm-et és a HIP-et szeretnék használni az AMD GPU programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely tartalmazza a ROCm platformot, egy AMD GPU és Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap ROCm programot, amely vektorösszeadást végez a GPU-n, és lekéri az eredményeket a GPU memóriából.
- Használja a ROCm API-t az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- Használja a HIP nyelvet olyan kernelek írásához, amelyek a GPU-on futnak és adatokat kezelnek.
- Használjon HIP beépített függvényeket, változókat és könyvtárakat a gyakori feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használjon ROCm és HIP memóriatereket, például globális, megosztott, állandó és helyi, az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- A párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérléséhez használja a ROCm és HIP végrehajtási modelleket.
- A ROCm és HIP programok hibakeresése és tesztelése olyan eszközökkel, mint a ROCm Debugger és ROCm Profiler.
- Optimalizálja a ROCm és HIP programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
Adobe Animate: Basics to Advanced
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű grafikus tervezők és animátorok számára készült, akik szeretnének megtanulni, hogyan készítsenek lenyűgöző animációkat, interaktív médiát és vonzó webes tartalmat a Adobe segítségével. ] Animál.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Navigáljon az Adobe Animate felületen és eszközökön.
- Hozzon létre és szerkesszen animációkat kulcskockák, mozgási jelek és alakzatok segítségével.
- Tervezz interaktív animációkat és alkalmazásokat az ActionScript és JavaScript segítségével.
- Hang- és videóelemek beépítése projektekbe.
- Exportáljon animációkat web-, videó- és mobilplatformokra.
Administration of CUDA
35 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő szintű rendszergazdáknak és informatikai szakembereknek szól, akik CUDA-környezeteket szeretnének telepíteni, konfigurálni, kezelni és hibaelhárítást végezni.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Ismerje meg a CUDA architektúráját, összetevőit és képességeit.
- Telepítse és konfigurálja a CUDA-környezeteket.
- Kezelje és optimalizálja a CUDA-erőforrásokat.
- Hibakeresés és a gyakori CUDA-problémák elhárítása.
GPU Programming with CUDA and Python
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő tanfolyam a Magyarország-ban (online vagy elhárítva) középső szintű fejlesztők számára, akik szeretnének CUDA használatát felmerni az Python alkalmazások létrehozására és párhuzamos futtatásukra NVIDIA GPU-gyalog.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Használják a Numba fordítót a NVIDIA GPU-okon futó alkalmazások felgyorsítására.
- Hozzanak létre, fordítsanak le és indítsanak el egyedi CUDA kernel-eket.
- Kezeljék a GPU memóriát.
- Konvertáljanak egy CPU-alapú alkalmazást GPU-gyorsítású alkalmazássá.
Introduction to GPU Programming
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik szeretnék megtanulni a GPU programozás alapjait, valamint a GPU alkalmazások fejlesztésének fő keretrendszereit és eszközeit. .
- A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
Ismerje meg a CPU és a GPU számítástechnika közötti különbséget, valamint a GPU programozás előnyeit és kihívásait. - Válassza ki a megfelelő keretrendszert és eszközt GPU alkalmazásukhoz.
- Hozzon létre egy alap GPU programot, amely vektorösszeadást hajt végre egy vagy több keretrendszer és eszköz használatával.
- Használja a megfelelő API-kat, nyelveket és könyvtárakat az eszközinformációk lekérdezéséhez, az eszközmemória lefoglalásához és felszabadításához, az adatok másolásához a gazdagép és az eszköz között, kernelek indításához és szálak szinkronizálásához.
- Az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához használja a megfelelő memóriaterületeket, például globális, helyi, állandó és privát.
- A párhuzamosság szabályozásához használja a megfelelő végrehajtási modelleket, például munkaelemeket, munkacsoportokat, szálakat, blokkokat és rácsokat.
- Hibakeresés és tesztelés GPU programokban olyan eszközökkel, mint a CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK és NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja GPU programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
GPU Programming with CUDA
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik a CUDA segítségével kívánják programozni az NVIDIA-kat GPU, és kihasználni párhuzamosságukat.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy CUDA Toolkit-et, egy NVIDIA GPU és Visual Studio kódot tartalmazó fejlesztői környezetet.
- Hozzon létre egy alap CUDA programot, amely vektorösszeadást végez az GPU-en, és lekéri az eredményeket az GPU memóriából.
- Használja a CUDA API-t az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- A CUDA C/C++ nyelv használatával írjon kerneleket, amelyek az GPU-en futnak és adatokat kezelnek.
- Használja a CUDA beépített függvényeit, változóit és könyvtárait a gyakori feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használjon CUDA memóriaterületeket, például globális, megosztott, állandó és helyi, az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- Használja a CUDA végrehajtási modellt a párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérlésére.
- Hibakeresés és tesztelés a CUDA programokban olyan eszközökkel, mint a CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK és az NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja a CUDA-programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, a gyorsítótár, az előzetes letöltés és a profilalkotás.
Az ügyfelek 97%-a elégedett.
GPU Programming with OpenACC
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő- és középszintű fejlesztőknek szól, akik az OpenACC-t szeretnék használni heterogén eszközök programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely tartalmazza az OpenACC SDK-t, egy OpenACC-t támogató eszközt és Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap OpenACC programot, amely vektorösszeadást végez az eszközön, és lekéri az eredményeket az eszköz memóriájából.
- Használjon OpenACC direktívákat és záradékokat a kód megjegyzéseihez, és adja meg a párhuzamos régiókat, az adatmozgatást és az optimalizálási beállításokat.
- Használja az OpenACC API-t az eszközinformációk lekérdezéséhez, az eszközszám beállításához, a hibák kezeléséhez és az események szinkronizálásához.
- Használjon OpenACC-könyvtárakat és interoperabilitási szolgáltatásokat az OpenACC más programozási modellekkel, például CUDA-val, OpenMP-val és MPI-vel való integrálásához.
- Használja az OpenACC eszközöket az OpenACC programok profilozásához és hibakereséséhez, valamint a teljesítmény szűk keresztmetszete és lehetőségei azonosításához.
- Optimalizálja az OpenACC programokat olyan technikák segítségével, mint az adatlokalitás, a hurokfúzió, a kernelfúzió és az automatikus hangolás.
GPU Programming with OpenCL
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik a OpenCL-t szeretnék használni heterogén eszközök programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely magában foglalja a OpenCL SDK-t, a OpenCL-t támogató eszközt és az Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap OpenCL programot, amely vektorösszeadást végez az eszközön, és lekéri az eredményeket a készülék memóriájából.
- Használja a OpenCL API-t eszközinformációk lekérdezésére, kontextusok, parancssorok, pufferek, kernelek és események létrehozására.
- Használja a OpenCL C nyelvet olyan kernelek írásához, amelyek az eszközön futnak és adatokat kezelnek.
- Használjon OpenCL beépített függvényeket, bővítményeket és könyvtárakat általános feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használja a OpenCL gazdagép- és eszközmemóriamodelleket az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- Használja a OpenCL végrehajtási modellt a munkaelemek, munkacsoportok és ND-tartományok vezérléséhez.
- Hibakeresés és tesztelés OpenCL programokkal olyan eszközökkel, mint a CodeXL, az Intel VTune és az NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja OpenCL programokat olyan technikák segítségével, mint a vektorizálás, a hurok kibontása, a helyi memória és a profilalkotás.
GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm
28 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik különböző keretrendszereket szeretnének használni a GPU programozáshoz, és össze akarják hasonlítani azok jellemzőit, teljesítményét és kompatibilitását.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely magában foglalja az OpenCL SDK-t, a CUDA Toolkit-et, a ROCm Platformot, az OpenCL, a CUDA-t vagy a ROCm-et támogató eszközt és a Visual Studio kódot.
- Hozzon létre egy alap GPU programot, amely végrehajtja a vektorok összeadását az OpenCL, CUDA és ROCm használatával, és hasonlítsa össze az egyes keretrendszerek szintaxisát, szerkezetét és végrehajtását.
- Használja a megfelelő API-kat az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- A megfelelő nyelvek használatával írjon kerneleket, amelyek az eszközön futnak és kezelik az adatokat.
- Az általános feladatok és műveletek végrehajtásához használja a megfelelő beépített függvényeket, változókat és könyvtárakat.
- Az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához használja a megfelelő memóriaterületeket, például globális, helyi, állandó és privát.
- Használja a megfelelő végrehajtási modelleket a párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérlésére.
- Hibakeresés és tesztelés GPU programokban olyan eszközökkel, mint a CodeXL, CUDA-GDB, CUDA-MEMCHECK és NVIDIA Nsight.
- Optimalizálja GPU programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.
Learning Maya
14 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) azoknak a webdesignereknek szól, akik szeretnék használni a Mayát 3D animációk készítésére.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre valósághű modelleket és textúrákat a Maya-ban.
- Animáljon és rendereljen projekteket a kiváló minőségű lejátszás érdekében.
- Szimulálja a természetes hatásokat, mint a víz és a füst.
NVIDIA GPU Programming - Extended
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban bemutatja, hogyan kell programozni GPU-kat párhuzamos számítástechnikára, hogyan kell használni a különböző platformokat, hogyan kell dolgozni a CUDA platformmal és annak szolgáltatásaival, valamint hogyan kell különféle optimalizálási technikákat végrehajtani a CUDA használatával. . Néhány alkalmazás mély tanulási, elemzési, képfeldolgozó és mérnöki alkalmazásokat tartalmaz.
WebGL: Create an Animated 3D Application
21 ÓrákA WebGL (Webes grafikus könyvtár) egy JavaScript API, amely 3D-s grafikus megjelenítést tesz lehetővé egy webböngészőben a plug-inek használata nélkül.
Ebben az oktató által vezetett, élő képzésben a résztvevők megtanulják, hogyan készítsenek reális számítógépes képeket a 3D-s grafika segítségével, miközben átmegyek egy böngészőben futó animált 3D-alkalmazás létrehozásával.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- A WebGL különféle funkcióinak megértése és használata, beleértve a hálókat, transzformációkat, kamerákat, anyagokat, világítást és animációt
- Objektumok animálása a WebGL segítségével
- Hozzon létre 3D objektumokat a WebGL használatával
Közönség
- Fejlesztők
A tanfolyam formátuma
- Részelőadás, vitafórumok, gyakorlatok és nehéz gyakorlati gyakorlat
ROCm for Windows
21 ÓrákEz az oktató által vezetett, élő képzés a Magyarország-ban (online vagy helyszíni) kezdő és középszintű fejlesztőknek szól, akik szeretnék telepíteni és használni a ROCm-et Windows rendszeren az AMD GPU programozására és párhuzamosságuk kihasználására.
A képzés végére a résztvevők képesek lesznek:
- Hozzon létre egy fejlesztői környezetet, amely tartalmazza a ROCm platformot, egy AMD GPU és Visual Studio kódot Windows rendszeren.
- Hozzon létre egy alap ROCm programot, amely vektorösszeadást végez a GPU-n, és lekéri az eredményeket a GPU memóriából.
- Használja a ROCm API-t az eszközinformációk lekérdezésére, az eszközmemória lefoglalására és felszabadítására, az adatok másolására a gazdagép és az eszköz között, kernelek indítására és szálak szinkronizálására.
- Használja a HIP nyelvet olyan kernelek írásához, amelyek a GPU-on futnak és adatokat kezelnek.
- Használjon HIP beépített függvényeket, változókat és könyvtárakat a gyakori feladatok és műveletek végrehajtásához.
- Használjon ROCm és HIP memóriatereket, például globális, megosztott, állandó és helyi, az adatátvitel és a memóriaelérés optimalizálásához.
- A párhuzamosságot meghatározó szálak, blokkok és rácsok vezérléséhez használja a ROCm és HIP végrehajtási modelleket.
- A ROCm és HIP programok hibakeresése és tesztelése olyan eszközökkel, mint a ROCm Debugger és ROCm Profiler.
- Optimalizálja a ROCm és HIP programokat olyan technikák segítségével, mint az összevonás, gyorsítótár, előzetes letöltés és profilalkotás.