Kurzusleírás

1. modul

Bevezetés a Data Science-be és az alkalmazások a Marketing-ban

  • Az elemzés áttekintése: Az elemzés típusa – prediktív, előíró, következtetéses
  • Analitikai gyakorlat itt: Marketing
  • Az Big Data és a különböző technológiák használata - Bevezetés

2. modul

Marketing egy digitális világban

  • Bevezetés a Digital Marketing-be
  • Online Advertising - Bevezetés
  • Search Motoroptimalizálás (SEO) – Google esettanulmány
  • Social Media Marketing: Tippek és titkok – Példa a Facebook-re, Twitter

3. modul

Feltáró Data Analysis & Statisztikai modellezés

  • Adatok bemutatása és megjelenítése – A Business adatok megértése hisztogram, kördiagram, oszlopdiagram, szóródiagram segítségével – Gyors következtetés – Python használata
  • Alapvető statisztikai modellezés – Trend, Szezonalitás, Klaszterezés, Osztályozás (Csak alapok, eltérő algoritmus és használat, semmi részlet nem) – Kész kód a Python-ban
  • Piaci kosárelemzés (MBA) – Esettanulmány társítási szabályokkal, támogatással, bizalommal, növekedéssel

4. modul

Marketing Analitika I

  • Bevezetés a Marketing folyamatba – Esettanulmány
  • Az adatok felhasználása a javításra Marketing Stratégia
  • A márkaeszközök, a Snapple és a márkaérték mérése – Márkapozicionálás
  • Szövegbányászat Marketing-hoz – Szövegbányászat alapjai – Esettanulmány Social Media-hoz Marketing

5. modul

Marketing Analitika II

  • Ügyfél élettartam-értéke (CLV) számítással – A CLV esettanulmánya az üzleti döntésekhez
  • Az eset és hatás mérése kísérletekkel – Esettanulmány
  • Tervezett emelkedés kiszámítása
  • Data Science Online Advertising – Kattintási arány konverzió, Webhelyelemzés

6. modul

A regresszió alapjai

  • Mit tár fel a regresszió és az alapvető Statistics (a matematikából nem sok részlet)
  • A regressziós eredmények értelmezése – esettanulmány segítségével Python
  • Log-Log modellek megértése – Esettanulmány a Python használatával
  • Marketing Mix modellek – Esettanulmány a Python használatával

7. modul

Osztályozás és klaszterezés

  • Az osztályozás és klaszterezés alapjai – Használat; Algoritmusok említése
  • Az eredmények értelmezése – Python Programok kimenettel
  • Ügyfélcélzás osztályozás és klaszterezés használatával – Esettanulmány
  • Business Stratégiafejlesztés – Példa a Email Marketing-ra, Promóciók
  • Big Data Technológiák igénye az osztályozásban és klaszterezésben

8. modul

Idősor elemzés

  • Trend és szezonalitás – Python vezérelt esettanulmány – vizualizációk használata
  • Különböző idősoros technikák – AR és MA
  • Idősoros modellek – ARMA, ARIMA, ARIMAX (Használat és példák a Python-mal) – Esettanulmány
  • Idősor előrejelzés a Marketing kampányhoz

9. modul

Ajánlás Motor

  • Személyre szabás és Business stratégia
  • Különböző típusú személyre szabott ajánlások – együttműködésen alapuló, tartalom alapú
  • Különböző algoritmusok az ajánlási motorhoz – felhasználó által vezérelt, tételvezérelt, hibrid, Matrix faktorizálás (csak az algoritmusok említése és használata Mathematical részletek nélkül)
  • Növekményes bevételre vonatkozó ajánlási mérőszámok – Részletes esettanulmány

10. modul

Az értékesítés maximalizálása a Data Science használatával

  • Az optimalizálási technika alapjai és felhasználási területei
  • Készletoptimalizálás – Esettanulmány
  • ROI növelése a Data Science segítségével
  • Lean Analytics – Startup Accelerator

11. modul

Data Science az Árképzés és amp; Promóció I

  • Árképzés – A nyereséges növekedés tudománya
  • Kereslet Forecasting technikák - Modellezze és becsülje meg az ár-válasz keresleti görbék szerkezetét
  • Árképzési döntés – Az árképzési döntés optimalizálása – Esettanulmány a Python használatával
  • Promóciós elemzés – Alapszámítási és Kereskedelemfejlesztési Modell
  • Promóció használata a jobb stratégia érdekében – Értékesítési modell specifikáció – Multiplikatív modell

12. modul

Data Science az Árképzés és promóció II

  • Bevétel Management – A romlandó erőforrások kezelése több piaci szegmensben
  • Termékcsomagolás – Gyorsan és lassan mozgó termékek – Esettanulmány a Python-mal
  • A romlandó Go termékek és szolgáltatások árazása – Légitársaság & Szállodai árképzés – Sztochasztikus modellek említése
  • Promóciós mutatók – hagyományos és közösségi

Követelmények

A tanfolyamon való részvételhez nincs szükség speciális követelményekre.

 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák