Kurzusleírás

Bevezetés a Design Thinking-be

  • A Design Thinking módszertan áttekintése
  • Főbb szakaszok: Empathize, Define, Ideate, Prototype és Test
  • Az adminisztratív és működési kihívásokkal kapcsolatos relevanciák megértése

Gamification alapjai

  • Bevezetés a gamifikációba és alapelveibe
  • Gamification vs játék design: Főbb különbségek
  • A problémamegoldás gamifying eszközeinek és technikáinak felfedezése

Empátia és problémameghatározás

  • Az érdekelt felek igényeinek és fájdalompontjainak azonosítása
  • Játékos gyakorlatok segítségével betekintést gyűjteni
  • Világos és megvalósítható problémameghatározások megfogalmazása

Ötletgenerálás és Gamification

  • Ötletbörze technikák innovatív megoldásokhoz
  • A gamification használata a kreativitás felszabadítására
  • Együttműködési ötlet a csapat kihívásaival

Prototípuskészítés és tesztelés

  • Alacsony hűségű prototípusok készítése a munkahelyi kihívásokhoz
  • Játékosított tesztelési forgatókönyvek a megoldások értékeléséhez
  • Iteratív finomítás visszajelzés alapján

Végrehajtási stratégiák

  • Megoldások tervezése és végrehajtása valós környezetben
  • A változással szembeni ellenállás leküzdése elkötelezettséggel
  • A megvalósított megoldások hatásának mérése

Gamification kirakat

  • Megoldások bemutatása gamified történetmesélésen keresztül
  • Peer visszajelzések és együttműködési fejlesztés
  • Bevált gyakorlatok a gamified megközelítés fenntartásához

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Alapvető ismeretek a munkahelyi kihívásokról és forgatókönyvekről
  • Nyitottság az együttműködésen alapuló problémamegoldó technikák iránt

Közönség

  • Adminisztratív személyzet
  • Operatív személyzet
  • Csapatvezetők és menedzserek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák