Kurzusleírás
1. IRÁNYELVEK
A felhasználóközpontú tervezés alapelvei
Az ISO9241 mint fontos szabvány bevezetése a használhatóság területén
Tisztázza a használhatóság és a felhasználói élmény közötti különbségeket
Magabiztosan azonosítja a felhasználói igényeket és célokat
2. FELHASZNÁLÓI KUTATÁS
Adja meg a felhasználás megfelelő összetevőit
Célközönség interjúkészítés módszereinek kidolgozása
Határozza meg a megfigyelés és az értelmezés közötti különbséget!
Minősített felhasználói adatok gyűjtése és elemzése
Kutatási technikák és módszerek kidolgozása
3. A HASZNÁLATI KÖRNYEZETÉNEK SZEMLE SZEMLE
Azonosítsa terméke vagy rendszere potenciális felhasználóit
Készítse el termékszemélyeit, értelmezze igényeiket
Tisztázza a Hick-törvény elvét a felhasználói felület kiválasztásának száma és a kognitív terhelés között
Állítsa be és kezelje a felhasználói történetek elemeit
4. A HASZNÁLHATÓSÁG MÉRÉSE
Határozza meg a használhatóságot a hatékonyság, a hatékonyság és az elégedettség különböző fogalmaival
Használja a viselkedési adatokat a jó és a rossz tervezési ötletek azonosítására
Válasszon a tervezési alternatívák közül az a/b tesztelési módszerrel
Magyarázza meg az iteratív tervezés értékét!
5. INFORMÁCIÓS ARCHITEKTÚRA
Hozzon létre strukturált élményt a rendezetlen információkból
Alakítson ki megfelelő áramlást egy személy és egy termék vagy szolgáltatás között
Rendezze, strukturálja és címkézze fel a tartalmat, a funkciókat és a jellemzőket
Hasonlítsa össze a megvalósítási modellt, a mentális modellt és a fogalmi modellt
6. INTERAKCIÓS TERVEZÉS
Magabiztosan írja le a különböző felhasználói felület tervezési mintákat
Válassza ki a megfelelő interaktív vezérlőt a felhasználói felület kialakításában
Könnyen meghatározhatja a progresszív közzététel fogalmát
Mutassa be a különbséget az interakciótervezés és az információs architektúra között
Határozza meg a következetesség fontosságát a felhasználói felület tervezésében
7. VIZUÁLIS TERVEZÉS
Hozzon létre olyan felhasználói felület-terveket, amelyek kihasználják a vizuális tervezés univerzális elveit.
A jó és a rossz oldalelrendezések azonosítása
Válassza ki a megfelelő interaktív vezérlőt a felhasználói felület kialakításában
Fejlessze kutatási ismereteit a szemkövetési módszertan segítségével
8. INTERFÉSZ PROTOTIPIZÁLÁS
Válasszon a különböző típusú prototípusok közül, pl. papír és elektronika számára
Ismertesse a prototípusok és a vázlatok közötti különbségeket!
Határozzon meg több különböző tervezési megoldást, mielőtt egy konkrét tervezési megoldás mellett dönt
Sketch papír prototípusok gyakorlatilag
9. HASZNÁLHATÓSÁG ÉRTÉKELÉSE
Emlékezzünk vissza Jacob Nielsen Használhatósági heurisztikájára és más használhatósági elvekre
Ismertesse a használhatósági értékelés különböző típusait
Rögzítse a használhatósági értékelésekből származó adatokat
A rendszerek használhatóságának értékelése használhatósági heurisztika alkalmazásával.
Követelmények
A tanfolyamon való részvételhez nincs szükség speciális követelményekre.
Vélemények (7)
Az előadás minden tőle telhetőt megtett annak biztosítására, hogy a tréning legtechnikaibb része is jól érthető legyen, számos példát hozva fel a valós példák felhasználásával. A grafikus részt is szerettem. az előadásom nagy részében alkalmazni fogom majd.
DORAH - Vodacom
Kurzus - User Experience (UX) Design
Gépi fordítás
Ismereteit és példáit megosztotta
Jolandi - Vodacom
Kurzus - User Experience (UX) Design
Gépi fordítás
Building UI/UX and understanding the principles of its creation
Dmytro
Kurzus - User Experience (UX) Design
The engagement sessions where we got to experiment and try our designs
lerato bereng - Vodacom
Kurzus - User Experience (UX) Design
The knowledge Khoebib had on all the relevant subjects
Siddeeq Osman - Vodacom
Kurzus - User Experience (UX) Design
I loved the trainers knowledge around the various UX/UI topics!
jason ezra - Vodacom
Kurzus - User Experience (UX) Design
Wireframe design. Interesting topic. Well explained!