Kurzusleírás

1. IRÁNYELVEK

A felhasználóközpontú tervezés alapelvei

Az ISO9241 mint fontos szabvány bevezetése a használhatóság területén

Tisztázza a használhatóság és a felhasználói élmény közötti különbségeket

Magabiztosan azonosítja a felhasználói igényeket és célokat

2. FELHASZNÁLÓI KUTATÁS

Adja meg a felhasználás megfelelő összetevőit

Célközönség interjúkészítés módszereinek kidolgozása

Határozza meg a megfigyelés és az értelmezés közötti különbséget!

Minősített felhasználói adatok gyűjtése és elemzése

Kutatási technikák és módszerek kidolgozása

3. A HASZNÁLATI KÖRNYEZETÉNEK SZEMLE SZEMLE

Azonosítsa terméke vagy rendszere potenciális felhasználóit

Készítse el termékszemélyeit, értelmezze igényeiket

Tisztázza a Hick-törvény elvét a felhasználói felület kiválasztásának száma és a kognitív terhelés között

Állítsa be és kezelje a felhasználói történetek elemeit

4. A HASZNÁLHATÓSÁG MÉRÉSE

Határozza meg a használhatóságot a hatékonyság, a hatékonyság és az elégedettség különböző fogalmaival

Használja a viselkedési adatokat a jó és a rossz tervezési ötletek azonosítására

Válasszon a tervezési alternatívák közül az a/b tesztelési módszerrel

Magyarázza meg az iteratív tervezés értékét!

5. INFORMÁCIÓS ARCHITEKTÚRA

Hozzon létre strukturált élményt a rendezetlen információkból

Alakítson ki megfelelő áramlást egy személy és egy termék vagy szolgáltatás között

Rendezze, strukturálja és címkézze fel a tartalmat, a funkciókat és a jellemzőket

Hasonlítsa össze a megvalósítási modellt, a mentális modellt és a fogalmi modellt

6. INTERAKCIÓS TERVEZÉS

Magabiztosan írja le a különböző felhasználói felület tervezési mintákat

Válassza ki a megfelelő interaktív vezérlőt a felhasználói felület kialakításában

Könnyen meghatározhatja a progresszív közzététel fogalmát

Mutassa be a különbséget az interakciótervezés és az információs architektúra között

Határozza meg a következetesség fontosságát a felhasználói felület tervezésében

7. VIZUÁLIS TERVEZÉS

Hozzon létre olyan felhasználói felület-terveket, amelyek kihasználják a vizuális tervezés univerzális elveit.

A jó és a rossz oldalelrendezések azonosítása

Válassza ki a megfelelő interaktív vezérlőt a felhasználói felület kialakításában

Fejlessze kutatási ismereteit a szemkövetési módszertan segítségével

8. INTERFÉSZ PROTOTIPIZÁLÁS

Válasszon a különböző típusú prototípusok közül, pl. papír és elektronika számára

Ismertesse a prototípusok és a vázlatok közötti különbségeket!

Határozzon meg több különböző tervezési megoldást, mielőtt egy konkrét tervezési megoldás mellett dönt

Sketch papír prototípusok gyakorlatilag

9. HASZNÁLHATÓSÁG ÉRTÉKELÉSE

Emlékezzünk vissza Jacob Nielsen Használhatósági heurisztikájára és más használhatósági elvekre

Ismertesse a használhatósági értékelés különböző típusait

Rögzítse a használhatósági értékelésekből származó adatokat

A rendszerek használhatóságának értékelése használhatósági heurisztika alkalmazásával.

Követelmények

A tanfolyamon való részvételhez nincs szükség speciális követelményekre.

 28 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (7)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák