Kurzusleírás

Bevezetés a ManyChat-be

  • Mi az ManyChat?
  • A chatbot automatizálásának főbb jellemzői és előnyei
  • Fiók létrehozása ManyChat és külső platformokhoz való csatlakozás, például Facebook Business oldal

ManyChat Irányítópult és navigáció

  • Az ManyChat interfész megértése
  • A menük, eszközök és beállítások áttekintése
  • A Flow Builder felfedezése

Az első chatbot létrehozása

  • Bevezetés a folyamatokba, üzenetekbe és triggerekbe
  • Beszélgetési útvonalak tervezése a Flow Builder segítségével
  • Sablonok használata a chatbot gyors létrehozásához

Vezető generáció ManyChat

  • Opt-in növekedési eszközök beállítása (widgetek, QR-kódok, linkek)
  • Automatizált ólombefogási szekvenciák létrehozása
  • A potenciális ügyfelek címkézése és szegmentálása a jobb célzás érdekében

Ügyfélszolgálat automatizálása

  • GYIK-botok tervezése a gyakori kérdések kezelésére
  • Automatikus válaszok beállítása a hét minden napján, 24 órában elérhető támogatáshoz
  • Kulcsszavak és triggerek használata intelligens válaszokhoz

Integrációk és alapvető automatizálás

  • Csatlakozás ManyChat külső eszközökhöz (pl. Google Sheets, e-mail platformok)
  • A nyomon követések és a gondozási folyamatok automatizálása
  • Feltételek és műveletek használata speciális folyamokhoz

A teljesítmény elemzése és a robotok optimalizálása

  • A chatbot teljesítményének nyomon követése ManyChat elemzéssel
  • Az elköteleződési arányok, a konverziók és a növekedés mérése
  • A chatbot-folyamatok optimalizálása a jobb eredmények érdekében

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Az olyan közösségi média platformok megértése, mint az Facebook vagy az Instagram
  • Nem szükséges előzetes chatbot-tapasztalat

Közönség

  • Menedzserek
  • Marketing szakemberek
  • Ügyfélszolgálati szakemberek
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák