Kurzusleírás

Az elektromos járműipar bemutatása

  • Az elektromos mobilitás térnyerésének megértése
  • Az elektromos járművekhez vezető fő hajtóerők
  • Gazdasági és környezeti hatások

Business Modellek az elektromos jármű szektorban

  • Gyártási és forgalmazási stratégiák
  • Akkumulátor bérlés és a szolgáltatásként nyújtott töltés üzleti modelljei
  • Megosztott mobilitás és flották elektromosítása

Piaci trendek és feltűnő lehetőségek

  • A globális elektromos járművek elterjedési mintázatai és piaci előrejelzések
  • Innovatív üzleti modellek és bevételi források
  • A növekedési területek és a potenciális kihívások azonosítása

Go Kormányzati politikák és ösztönzők

  • Go Kormányzati kezdeményezések az elektromos járművek elterjedésének előmozdítására
  • Adókedvezmények, támogatások és szabályozási keretek
  • A környezetvédelmi politikák hatása a piaci dinamikára

Fenntartható mobilitás és a jövő Outlook

  • Az elektromos járművek szerepe a fenntartható városi közlekedésben
  • Integráció a megújuló energiával és az intelligens hálózatokkal
  • Hosszú távú perspektívák az elektromos járművek elterjedéséről és a politikai evolúcióról

Esettanulmányok és valós életből származó betekintések

  • Sikeres elektromos jármű üzleti modellek vezető vállalatoktól
  • Tanulmányok a piacvezetők és a feltörekvő szereplők tapasztalataiból
  • A politikai vezérelte piaci átalakulások elemzése

Összefoglaló és következő lépések

Követelmények

  • Az üzleti stratégia alapvető ismerete
  • Érdeklődés a fenntartható mobilitás és az elektromos járművek trendjei iránt

Célközönség

  • Az elektromos járművek piacán lehetőségeket kereső Business vezető
  • Az elektromos járművekkel kapcsolatos stratégiákat kidolgozó menedzserek
  • Az elektromos járművek üzleti modelljeit és trendjeit értékelő befektetők
  • A fenntartható mobilitás kereteit alakító döntéshozók
 7 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák