Kurzusleírás

Bevezetés a Design Patterns-ba

  • Mi az egy tervezési minta?
  • A minták Elementja
  • A minták használatának elő- és hátrányai

GoF Design Patterns

Kreatív minták

  • Builder
  • Gyár (Abstract Factory, Factory Method)
  • Prototype
  • Singleton

Szerkezeti minták

  • Delegator
  • Interface
  • Façade
  • Composite
  • Immutable
  • Adapter
  • Decorator
  • Proxy

Viselkedési minták

  • Parancs
  • Sablon metódus
  • Megfigyelő
  • Választott felelősség lánc (vagy Intercepting Filter)
  • Megfigyelő (2 verzió)
  • Stratégia

A vállalati alkalmazásarchitektúra webmintái

  • MVC - Modell Nézet Űrlap
  • HMVC, MVP
  • Kontroll inverzió
  • Függőség beillesztési tároló
  • Aktív rekord
  • Entitás és Adattárak fogalma
  • Rendszer felosztása
  • Minták komponens-alapú Symfony 2 és Zend Framework 2

Követelmények

  • PHP-re alapvető ismerete
  • Objektumorientált programozási fogalmak ismerete

Célközönség

  • PHP fejlesztők
  • A kódstruktúra javításával és újrafelhasználhatóságának növelésével foglalkozó szoftvermérnökök
  • Bizonyított tervezési megoldások elfogadását célozó technikai vezetők
 14 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Vélemények (4)

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák