Kurzusleírás

Bevezetés a Design Patterns-be

  • Mik azok a tervezési minták?
  • Miért érdemes tervezési mintákat használni?
  • Gang of Four (GoF) és a minták osztályozása
  • Általános tervezési elvek (SOLID, DRY, KISS, YAGNI)

Alkotói Design Patterns

  • Gyári módszer
  • Absztrakt gyár
  • Szingli
  • Építész
  • Prototípus

Strukturális Design Patterns

  • Adapter
  • Híd
  • Összetett
  • Lakberendező
  • Homlokzat
  • Légysúly
  • Meghatalmazott

Viselkedési Design Patterns

  • Felelősségi lánc
  • Parancs
  • Tolmács
  • Iterátor
  • Közvetítő
  • Emlékeztető
  • Megfigyelő
  • Állami
  • Stratégia
  • Sablon módszer
  • Látogató

A Design Patterns alkalmazása valós alkalmazásokban

  • Tervezési minták vállalati alkalmazásokban
  • Az örökölt kód újrafaktorálása tervezési minták segítségével
  • Több minta kombinálása robusztus megoldásokhoz
  • A legjobb gyakorlatok és buktatók

Összegzés és a következő lépések

Követelmények

  • Java programozásban szerzett tapasztalat
  • Az Object-Oriented Programming (OOP) fogalmak megértése
  • Szoftverarchitektúra alapelveinek ismerete

Közönség

  • Java fejlesztők, akik tervezői készségeiket szeretnék fejleszteni
  • Skálázható alkalmazásokat tervező szoftvertervezők
  • A kód karbantarthatóságának és hatékonyságának javítását célzó műszaki vezetők
 21 Órák

Résztvevők száma


Ár résztvevőnként

Közelgő kurzusok

Rokon kategóriák