Köszönjük, hogy elküldte érdeklődését! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy elküldte foglalását! Csapatunk egyik tagja hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kurzusleírás
Bevezetés a Unreal motorba
- A Unreal motor jellemzőinek és képességeinek áttekintése
- A valós idejű renderelési munkafolyamat megértése
- Főbb különbségek a 3ds Max és a Unreal Engine munkafolyamatai között
Eszközök importálása a 3ds Max alkalmazásból
- 3D modellek, animációk és eszközök exportálása a 3ds Max alkalmazásból
- Eszközök importálása a Unreal Engine-be
- Eszközbeállítások és konfigurációk optimalizálása a Unreal Engine számára
Anyagok és textúrák a Unreal motorban
- Bevezetés a Unreal Engine anyagszerkesztőjébe
- Anyagok és textúrák létrehozása és testreszabása
- Árnyékolók és speciális effektusok alkalmazása a valósághű megjelenítés érdekében
Világítás és renderelés Unreal motorban
- Dinamikus világítás és globális megvilágítás beállítása
- A világítási beállítások módosítása a különböző forgatókönyvekhez
- A renderelési beállítások optimalizálása a valós idejű teljesítmény érdekében
Blueprint Visual Scripting
- A Blueprint vizuális szkriptelés áttekintése a Unreal Engine-ben
- Interaktív viselkedési formák és játékmechanizmusok kialakítása
- Felhasználói interakciók és vezérlők megvalósítása
Optimalizálási technikák
- Eszközök optimalizálása a valós idejű teljesítmény érdekében
- Level streaming és LOD technikák a hatékony jelenetkezelés érdekében
- Teljesítményprofilalkotás és -optimalizálási stratégiák
Valós projektek és esettanulmányok
- Valós projektek és példák felfedezése
- Professzionális projektekben használt legjobb gyakorlatok és optimalizálási technikák elemzése
- Gyakorlati gyakorlatok és projektek a tanulás megerősítésére
Összegzés és a következő lépések
Követelmények
- Jártasság az Autodesk 3ds Max alkalmazásban 3D modellezéshez, animációhoz és rendereléshez
- A valós idejű megjelenítési fogalmak alapvető ismerete
- Ismerje meg a 3D-eszközök általános fájlformátumait (pl. FBX, OBJ)
Közönség
- 3D művészek
- Játékfejlesztők
- Építészeti megjelenítők
- VR/AR tartalomkészítők
21 Órák